Sopimusehdot

MAKSUTAVAT

Tuotteet ja niiden toimituskulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voit maksaa seuraavilla maksutavoilla:

1. Pankkimaksut: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, POP Pankki, Aktia, Handelsbanken, Ålandsbanken ja S-Pankki

2. Lasku- ja osamaksupalvelut: Walley, OP Lasku ja Jousto

3. Korttimaksaminen:
 Visa, Mastercard ja American Express
 
4. Mobiilimaksaminen: MobilePay, Pivo ja Siirto

MAKSUPALVELUTARJOAJA

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
https://www.paytrail.com/kuluttaja/tietoa-maksamisesta


TOIMITUSTAVAT


Postin noutopistepaketti 8,90 €

Postipaketti noudetaan valitsemastasi Postin toimipisteestä tai pakettiautomaatista. Posti toimittaa paketin perille pääsääntöisesti seuraavana arkipäivänä siitä, kun paketti on annettu Postin kuljetettavaksi. Postipaketin seurantakoodin saat toimitusvahvistuksemme yhteydessä. Paketin kulkua voit seurata Postin lähetysten seurantapalvelussa. Saat tekstiviestin tai sähköpostin heti, kun tilaus on noudettavissa. Postin toimipisteet säilyttävät paketteja 7 vuorokautta. HUOM! Kirjoita "tilauksen kommentit"-kenttään sen toimipisteen tiedot, mistä haluat paketin noutaa.

Postin paketti ovelle 19,80 €
Postin kotiinkuljetus toimitetaan vastaanottajan kotiosoitteeseen. Posti ottaa vastaanottajaan yhteyttä sopiakseen toimitusaikavälistä. Lähetykset toimitetaan vastaanottajille arkipäivisin. Suuremmissa kaupungeissa jakelu on mahdollinen klo 21 asti, ja muilla alueilla lähetykset jaetaan perille klo 14 mennessä.

 ! Lisätietoa kotiinkuljetuksesta

Posti ottaa sinuun yhteyttä 1-2 arkipäivän kuluessa sopiakseen toimitusaikavälin kotiosoitteeseesi. Posti ottaa aina vastaanottajaan yhteyttä toimitusajankohdasta sopimiseksi. Mikäli vastaanottajaa ei kahden soittoyrityksen jälkeen tavoiteta, lähetetään hänelle soittopyyntökortti toimitusajankohdasta sopimiseksi.

Palveluun kuuluu yksi toimituskerta. Jos vastaanottaja ei ole paikalla sovittuna toimitusaikana, vastaanottajalle jaetaan yhteydenottopyyntökortti. Lähetykselle on tilattavissa maksullinen uudelleen jakelu tai vastaanottaja voi pyytää paketin noudettavaksi Postin toimipisteeseen.

Voit tarkistaa Postin sivuilta tästä linkistä mihin aikoihin kotiinkuljetus on mahdollinen asuinalueellasi.


TOIMITUSAIKA

Toimitamme tilatut tuotteet Postin kuljetettavaksi yleensä 2-3 työpäivän kuluessa, mikäli tuotetta on MalFinin varastossa. Mikäli tilauksessa on tilaustuotteita, toimitusaika saattaa olla normaalia pidempi. Tilaustuotteet tilataan tehtaalta, jolloin toimitusaika määräytyy tehtaan toimitusaikojen mukaan. Tavallisimmin tilaustuotteita sisältävät tilaukset toimitetaan 2-3 viikon kuluessa. Postin käsittely- ja toimitusaika on lisättävä toimitusaikaan. Ilmoitettu toimitusaika on ainoastaan ohjeellinen eikä sido MalFinia.

TILAUKSEN PERUUTTAMINEN JA PALAUTTAMINEN


Kuluttajalla on kuluttajasuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilauksensa tai osa siitä ilmoittamalla peruutuksesta suullisesti tai kirjallisesti neljäntoista (14) päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Vastaanottopäivää ei lasketa peruuttamisaikaan.

Palautettavan uuden tuotteen tulee olla käyttämätön, uuden veroinen ja myyntikuntoinen. Pakkauksessa myydyn tuotteen tulee olla avaamattomassa alkuperäispakkauksessa. Kuluttaja voi palauttaa tilatun tuotteen peruuttamisajan kuluessa maksutta, kun noudattaa palautusohjeita. Ohjeet palautuksen lähettämiseen saat sähköpostitse maria@malfin.fi tai ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme puh. 040 546 9762.

HUOM! Mikäli asiakas palauttaa tuotteet ohjeiden vastaisesti, emme korvaa palautuksesta johtuvia postituskuluja!

Tilauksen peruuttamisesta voi ilmoittaa osoitteeseen maria@malfin.fi tai ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme puh. 040 546 9762.

Pyrimme käsittelemään palautukset mahdollisimman nopeasti. Hyvitys maksetaan kahden viikon sisällä siitä, kun palautus on käsitelty.

Voimme hyvittää kengistä täyden hinnan vain, jos ne voi edelleen myydä uutena; niissä ei ole naarmuja, likaa tai muita käytön jälkiä. Tuotteet voi palauttaa vain myyntipakkauksessaan.

Palautustapauksissa maksunpalautus tehdään tilauksessa käytetylle maksutavalle (ei esimerkiksi tilisiirtona). Saat Paytraililta sähköpostiviestin, kun palautuksesi on otettu käsittelyyn.